اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقانه و دلتنگی

اس ام اس عاشقانه




عاشقانه و دلتنگی


دلم غرق تماشا بود، رفتی
 میان اشک و آه و دود رفتی

کنار حسرتی دیرینه ماندم
 بهار من، گل من، زود رفتی

    

عاشقانه و دلتنگی


من و یاد تو و یک سینه تنگ
شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ

کمی با چشمهایم مهربان باش
مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ


عاشقانه و دلتنگی


خوش به حال آنکه قلبش مال توست
حال و روزش هر نفس، احوال توست

خوش به حال آنکه چشمانش تویی
آرزوهایش همه آمال توست


عاشقانه و دلتنگی


رفتـن کسـی کـه لایـق نیسـت

 نـعمـت اسـت نـه فـاجـعه


عاشقانه و دلتنگی


گرچه آلوده ی دنیای فریبم اما سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم
دل من عاطفه را می فهمد ، با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم


عاشقانه و دلتنگی


خنده های تـــو

آرزوهـــای مـن انـد

بخــند

تا برآورده شوند


عاشقانه و دلتنگی


نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت
 باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی


عاشقانه و دلتنگی


حـالا کـه میـخـواهـی بـروی
 لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار
دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه


عاشقانه و دلتنگی


به بند دلت میاویز
رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند


عاشقانه و دلتنگی


همیشه می گفتند
ترک عادت موجب مرض است
اما اینبار
موجب مرگ میشود ترک عادتِ با تو بودن


عاشقانه و دلتنگی