اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس احساسی


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی


نم نم عشقت را

 با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم

حتی اگر در طوفان غمت بمیرم

   

اس ام اس احساسی


در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار

 روزی به نام فراموشی وجود ندارد


اس ام اس احساسی


اگر دیدی دنیا برات مفهومی نداره

 تحمل کن

 شاید خودت دنیای کسی باشی


اس ام اس احساسی


درخت هم که باشی

من دارکوبی می شوم که هفتاد و سه بار در دقیقه تو را می بوسد


اس ام اس احساسی


قلب کال من در فصل دست های تو میرسد

فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها


اس ام اس احساسی


قسم به تین و عنکبوت

 به مرغ باغ ملکوت

 از ته دل بهت میگم ، دنیا فدای تا موت


اس ام اس احساسی


شب را دوست دارم

 چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست و هر لحظه این امید در درونم ریشه می زند که آمده ای ولی من ندیده ام


اس ام اس احساسی


هیچ بارانی جای پای دوست را از کوچه خاطره ها نخواهد شست


اس ام اس احساسی


دستم را بگیر و مرا به دور دست هایی ببر که

 در دسترس هیچ دستی نباشم


اس ام اس احساسی


بعد رفتنت ، من که هیچ

 این همه دیواری که به عکست تکیه دادند ، ویرانه شدند


اس ام اس احساسی