اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاطفی و احساسی

اس ام اس عاشقانه



 عاطفی و احساسی


یادت را

به تمام دنیانخواهم فروخت

بی آن که ذره ای به یادم باشی

   

 عاطفی و احساسی


در زندگی محتاج ۲ چیز باش

قلبیکه دوستش داری

و قلبیکه دوستت دارد


 عاطفی و احساسی


اوج نیاز نفسم دربه در نگاهته

 آرامش درون من دیدن روی ماهته


 عاطفی و احساسی


هرجا هستی از سمت چپ و راست

 تا صد کیلومتریت هرچی آدمه فدات


 عاطفی و احساسی


تقدیم به آنکه محبتش در خاطرم

 خاطرش در یادم و یادش در دلم زنده است


 عاطفی و احساسی


پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم
 با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم

پروانه شدم تا هدف عشق بپویم
 آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم


 عاطفی و احساسی


دلم پیش رخ ناز تو بند است
 ندانم قیمت ناز تو چند است

نمایی گر به قلب من نگاهی
 به دل گویم که بخت من بلند است


 عاطفی و احساسی


بی من نرو آن سوی فردای زمانه

بی من نشو دمساز تنهای ترانه

با من بمان این روزهای بی بهانه

با من بمان با دردهای عاشقانه


 عاطفی و احساسی


دلم در هر تپش صد بار آواز تو را میخواند

 نمیدانم تو هم یاد دل من میکنی یا نه


 عاطفی و احساسی


میگم شبا ستاره ها

 تا می تونن دعات کنن

 نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن


 عاطفی و احساسی