اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه کلاسیک


وقتی کسی گفت

 نمی‌تونم بی تو زندگی کنم

 یعنی به نبودنت فکر کرده

   

اس ام اس عاشقانه کلاسیک


سعی نکن تو زندگی

 بهترین قطارو سوار بشی

 سعی کن بهترین ایستگاه پیاده بشی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


درون سینه دریا گشته ای تو
در این ویرانه پیدا گشته ای تو

تو را نامی بغیر از دل ندادند
 برای من معما گشته ای تو


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام

 با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام

گر بگویی جای پایت روی چشمان من است

 چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


من دوتا تو را دوست دارم

 یکی این دنیا … یکی اون دنیا


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


هر بار که تو را یاد میکنم

 گم میشود تکه ای از من ، در من !

همین روزهاست که تمام شوم !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


با هر نگاه تو

تقویم قلبم ورق میخوره

 کاش هرگز به تعطیلی نرسه !


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


تو میگذری زمان میگذرد

چه کنم

با دلی که از تو توان گذشتنش نیست


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


بهر وجود سایه ی وجود تو ، سایه ی من وجود یافت

 خیال من در طلب خیال تو ، غیر خیال تو نبافت


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


به پایت افتاده ام تا به دستت بیاورم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک