اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


چشمات واسم یه دنیاست دلم بی تو کویره

 خندت اگه نباشه دلم خیلی فقیره

    

اس ام اس عاشقانه


کاش انسان همانند شمع یک روز زندگی میکرد

 اما در کنار پروانه ی خویش


اس ام اس عاشقانه


ای که هوای من شده ای

 دم زدن در تو ، حیات من است


اس ام اس عاشقانه


یه شبی وقتی که خوابی

 چشاتو به خواب سپردی

 خودم دلتو میدزدم

 به جای دلی که بردی


اس ام اس عاشقانه


سخت است که دور از رخ دلدار بمیرم

 از حسرت گل در صف گلزار بمیرم

درد است مرا کز غم هجران تو دلبر

 باشی تو طبیب و من بیمار بمیرم


اس ام اس عاشقانه


هرکی عاشق میشه میگه

 میمیرم برات اما من میگم میمونم باهات


اس ام اس عاشقانه


با چرخش روزگار هم درگیرم

 انگار گره خورده به تو تقدیرم

من شاعر حرف های این دل هستم

 یادت نرود ! بدون تو می میرم


اس ام اس عاشقانه


غم اگر سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند

 دست بزرگ آسمون اگر زمین گیرم کند

بازم میگم دوست دارم !


اس ام اس عاشقانه


همدم گل گشته ام ، همبستر خاکم مکن

 قطره قطره می چکم ، از چشم خود پاکم مکن


اس ام اس عاشقانه


اگر فرهاد باشی

 همه چیز شیرین است


اس ام اس عاشقانه