اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه



تو رو دارم واسه من همین بسه

 بی خیالم اگه دنیا قفسه

    

اس ام اس عاشقانه



دلم چندین سال است

روزه ی عشق گرفته است

 اذان افطارش را تو بگو


اس ام اس عاشقانه


تو را خواهم و گرنه یار کم نیست
 گلی خواهم و گرنه خار کم نیست

گلی خواهم که در سایه ش نشینم
 و گرنه سایه دیوار کم نیست


اس ام اس عاشقانه



خوش به حال اونی که عاشق توست

 آره با توام ، تو که خوبیها همه لایق توست


اس ام اس عاشقانه


من با تو نگویم که تو پروانه من باش
 چون شمع بیا و روشنی خانه من باش

در کلبه من رونق اگر نیست صفا هست
 تو رونق این کلبه و کاشانه من باش


اس ام اس عاشقانه


بگذار تو را به لب تبسم برسد
 راز دل ما به گوش مردم برسد

بنشین کنار آینه تا بار دگر
 زیبایی تو به چاپ دوم برسد



اس ام اس عاشقانه


لحظه رفتنی است و خاطره ماندنی

 تمام ادبیات عشق را به یک نگاه می فروختم اگر

 لحظه ماندنی بود و خاطره رفتنی


اس ام اس عاشقانه


اسمتو رو سیگار نوشتم و برای اولین بار کشیدم

 تا بسوزی و فراموشت کنم

اما نمیدونستم با هر پوک

 ذره ذره میری تو نفسم و میشی همه کسم


اس ام اس عاشقانه


خدایا جای سوره ای به نام عشق در قرآنت خالیست که اینگونه آغاز میگردد :


و قسم به روزی که قلبت را می شکنند

و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت !!!


اس ام اس عاشقانه


نفس را با تو میخواهم ، تو که از نسل گلهایی

سیاهی را مکن باور ، تو خود خورشید فردایی


اس ام اس عاشقانه