اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه زیبا


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی
 اظهار صداقت بکنم می ارزی

 آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست
 صدبار که یادت بکنم می ارزی

    

اس ام اس عاشقانه زیبا


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی
 اظهار صداقت بکنم می ارزی

 آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست
 صدبار که یادت بکنم می ارزی

 

اس ام اس عاشقانه زیبا


هنوز هم نمیدانم اینجا چه فصلیست

 که من کال ماندم و به تو نمی رسم


اس ام اس عاشقانه زیبا


چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

 شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”


اس ام اس عاشقانه زیبا


ماه من ، نماز آیات می خوانم

 وقتی گرفته ای !


اس ام اس عاشقانه زیبا


خداوند پرسید : میخوری یا میبری ؟

 گفتم میخورم ، اما افسوس که نمیدانستم لذت ها را میبرند

و غصه ها را میخورند !


اس ام اس عاشقانه زیبا


خدایم را دوست دارم و باوفاتر از او سراغ ندارم

 به رسم همین وفاداریست که کسانی را که دوست دارم به او می سپارم .


اس ام اس عاشقانه زیبا


از تمام دار دنیا

 تنها یک چیز دارم : دوستت !


اس ام اس عاشقانه زیبا


فانوس شب وداع ، با هر سوسو

 می گفت که آن کوچه ی رویایی کو

 او بود و کمی شعر و هوایی ابری

 امروز نه ابریست ، نه شعریست ، نه او !


اس ام اس عاشقانه زیبا


کارگر خسته ای سکه ای از جیب کت کهنه اش درآورد تا صدقه دهد

 ناگهان جمله ای روی صندوق دید و منصرف شد

 “صدقه عمر را زیاد می کند”


اس ام اس عاشقانه زیبا


اندازه ی یه سر کبریت دلم برایت تنگ شده

 کوچیکه ولی دنیا رو به آتیش میکشه


اس ام اس عاشقانه زیبا