اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس ناب

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس ناب


دلتنگ مباش ، قلبم را سایه سار دلت کردم !

غمگین مشو ، تمام غم عالم را به جان خریده ام

که لبخند آسمانیت ابدی باشد !

دیرگاهیست از تو لبریزم

    

اس ام اس ناب


تو یعنی گمشده من که به وسعت نگاهم

 بیقرار دیدن تو ، عاشقونه چشم به راهم


اس ام اس ناب


عنکبوت مهربان

 با تارش برای مگس پلیور بافته است !


اس ام اس ناب


ای همیشه مهربان تا ابد با من بمان

بی تو تنهاترین تنهای عالم میشوم
 بی تو هم پیمانه با غم میشوم
بی تو لبخند از لبانم میرود
 بی تو برق از نگاهم میرود


اس ام اس ناب


میگم مرسی ، بهش برسی

با کمپرسی ، نگی به کسی

 منو میبوسی ، اگه نبوسی

 خیلی لوسی


اس ام اس ناب


هیچوقت کسی رو که دوست داری به خاطر غرورت از دست نده

 همیشه سعی کن غرورت رو به خاطر کسی که دوست داری از دست بدی


اس ام اس ناب


یک صندلی خالی کنار رویاهایم از آن توست

 بنشینی یا بروی ، دوستت دارم


اس ام اس ناب


من با توام هر جا که هستی ، حتی اگر با هم نباشیم

 حتی اگه یک لحظه یک روز ، با هم در این دنیا نباشیم


اس ام اس ناب


درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن

 درد خود را به دل چاه مگو !

استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !


اس ام اس ناب


گفتی آخر می کشمت ، اما چه جوری ؟

 تو که با چشمای مثل تنگ بلوری

خیلی وقته ما رو کشتی ، خبر نداری

 میدونی که واسه من نشان غروری


اس ام اس ناب