اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


به تو سوگند !

به راز گل سرخ و به پروانه که در عشق فنا می گردد زندگی زیبا نیست

 آنچه زیباست تویی تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی

   

اس ام اس عاشقانه


زندگی تعداد نفس ها نیست

 تعداد لبخندهای کسانی است که یادی از ما میکنند


اس ام اس عاشقانه


من از شوق تو لبریزم گل من

 کجایی بی تو پاییزم گل من

 ز پا افتاده ام بازآ که شاید

 به دیدار تو برخیزم گل من


اس ام اس عاشقانه


عشق برای من

 شبیه انرژی هسته ای شده است

 با تمام دردسرهایش لازم است


اس ام اس عاشقانه


زندگی آنقدر ابدی نیست که

هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد


اس ام اس عاشقانه


دیدی غافلگیرت کردم !

درست در لحظه ای که به یادم نبودی

 بیادت بودم !


اس ام اس عاشقانه


خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد

 و آوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد

 برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت

 ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد ؟


اس ام اس عاشقانه


یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که

 دیدار صبح فردا ممکن نشد

 پس به امید فرداها “محبتهایمان” را ذخیره نکنیم


اس ام اس عاشقانه


هیچ گاه خط دلت را مشغول نکن

 شاید دلتنگی پشت خط باشه

 دلتنگتم


اس ام اس عاشقانه


آهم که هزار شعله در بر دارد
 صد سلسله کوه را ز جا بر دارد

من رعدم و می‌ترسم اگر آه کشم
 سرتاسرِ آسمان ترک بر دارد . . .


اس ام اس عاشقانه