اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

ASHEGHOONEH

اس ام اس عاشقانه



 ASHEGHOONEH


آهم که هزار شعله در بردارد
 صد سلسله کوه را ز جا بردارد

من رعدم و میترسم اگر آه کشم
 سرتاسر آسمان ترک بردارد

   

 ASHEGHOONEH


هیچ نمی گویم !!!

دارم که بگویم ، اما نباید گفت !!!

شاید این سکوت زیباتر است


 ASHEGHOONEH


صدبار به سنگ ، کینه بستند مرا
 از خویش غریبانه گسستند مرا

گفتند همیشه بی ریا باید زیست
 آیینه شدم باز شکستند مرا


 ASHEGHOONEH


گل زیبای محبتت در دلم پژمرده
 ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده

با خیالت می گذرانم زندگی را
 اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده


 ASHEGHOONEH


هرچه باشی نازنین ، ایام خارت می کنند
 هر چه باشی سنگدل ، دنیا شکارت می کند

هر چه باشی با لب خندان میان دیگران
 عاقبت دست طبیعت ، اشک بارت می کند


 ASHEGHOONEH


چه کردی با دل من نازنینم
 که هر تا سحر اندوهگینم ؟

مرا دعوت بکن در باغ چشمت
 که از باغ تو لبخندی بچینم


 ASHEGHOONEH


تا گریه طلسم درد را میشکند
 دل حرمت آه سرد را میشکند

دریای هزار موج طوفان خیز است
 اشکی که غرور مرد را میشکند


 ASHEGHOONEH


دلم دریاچه اندوه و درد است
 نگاهم کوچک و خاموش و سرد است

ببین این لحظه های بی تو بودن
 به شهر کوچک قلبم چه کرده است


 ASHEGHOONEH


دگر گوشی به آغوش درم نیست
 صدای آشنای باورم نیست

بغیر از لاشه ی پوشیده دل
 درین خانه کسی هم بسترم نیست


 ASHEGHOONEH


آتشی در دل من شعله بر افروخته بود
 دیده گر آب نمی ریخت دلم سوخته بود


 ASHEGHOONEH