اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



 عاشقانه


آنقدر از زندگی دلتنگ و دلگیرم

که روزه مرگ خود را جشن می گیرم

    

 عاشقانه


بر تن ره می نویسم آمدم من بار آخر

تا بشوید هستی ام را گریه دیدار آخر


 عاشقانه


هر چند پر شکسته فتادم به راه غم

در خاطرت چو خاطره ها آسمانی ام



 عاشقانه



و حالا لحظه های من گرفتار سکوتی سرد و سنگینند

و چشمانم که تا دیروز به عشقت می درخشیدند

 نمیدانی چه غمگینند


 عاشقانه



به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که

 نیازی به با هم بودن نداره


 عاشقانه


وقتی کسی رو دوست داری

 حاضری جون فداش کنی

حاضری دنیا رو بدی ، فقط یه بار نگاش کنی


 عاشقانه


مهربانیت از دور چه نزدیک است

و عجیب حس میکنم که جغرافیا دروغی تاریخی است


 عاشقانه


به انداره ی گریه گنجشک دوست دارم

فکر نکن کمه !

 گنجشک وقتی گریه میکنه میمیره


 عاشقانه


تو به احساست بیاموز نفس نکشد

 هوای دلها آلود است


 عاشقانه


عابر شهر چشاتم

 دل من اهل ریا نیست

اونی که مثل تو باشه حتی توی قصه ها نیست


 عاشقانه