اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقانه و دلدادگی

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه و دلدادگی


حقایق گاهی وقتا توی شوخی پیدا میشه

خیلی احمقانه است اگر فکر میکنیم

آدمها توی شوخیها دلشان نمی شکند . . .

    

عاشقانه و دلدادگی


تنها خداست که میداند

 (بهترین) در زندگی تو چگونه معنا می شود

من آن بهترین را برایت آرزو می کنم . . .



عاشقانه و دلدادگی


سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام

 تبع لطیف آدمی ، با همه سر نمیکند . . .



عاشقانه و دلدادگی


پا میکشم از کوچه های همجواری

 یعنی دگر اینجا ندارم اعتباری

با این همه دل به دستت می سپارم

 شرمنده ام جز این ندارم یادگاری . . .


عاشقانه و دلدادگی


میگویند

دل به دل راه دارد راست میگویند

دیگر نپرس چرا دوستت ندارم . . .



عاشقانه و دلدادگی


هرچه دلتنگی هست

 حرفهایی که گره در گره است

تو بیا تا به همان بوسه اول برود . . .


عاشقانه و دلدادگی


اگرچه از تو دور هستم

 اما

 تو را در قلب خویش حس میکنم

حتی نزدیکتر از آن دو عاشقی که در آغوش هم هستند . . .



عاشقانه و دلدادگی


از دورترین نقطه ی عشق

 دل به پرگار خدا می بندم

شاید به تو رسیدن در یک شعاع زیاد هم محال نباشد  . . .


عاشقانه و دلدادگی


دل ناله کند از من

 من ناله کنم از دل

 یارب تو قضاوت کن دیوانه منم یا دل . . . ؟


عاشقانه و دلدادگی


گاهی دلم برای چوپان دروغگو خیلی می سوزد

بیچاره ۲ بار بیشتر دروغ نگفت انگشت نما شد

ولی ما هنوز صادق ترینیم


عاشقانه و دلدادگی