اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا


ما

پیغام دوستیمان را با دود بهم می رسانیم

نمی دانم انسو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟

من این سو جنگلی را به اتش کشیده ام . . .

    

اس ام اس عاشقانه زیبا


آدما دو جور زندگی میکنن

یا غرورشونو زیر پاشون میذرانو با انسانها زندگی میکنن.

یا انسانهارو زیر پاشون میذارنو با غرورشون زندگی میکنن . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


چه فرقی میکند

مهره ی سیاه باشم یا سفید

چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


این روزها

 آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست

که رخت های دلتنگیم را فرصتی برای خشک شدن نیست . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


صرف فعل “دوست داشتن” بسیار سخت است

گذشته اش که به هیچ وجه ساده نیست

حالش کاملاً اخباری ست

آینده اش هم شرطی . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


دلیل اینکه تو را طلب نمیکنم

 بی نیازی نیست

گاهی وقت ها باید صبور بود . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


من ساده فکر میکردم

تا ابد کنار تو بودم ولی چه سود

خوشبخت آنکسی که دلت را ز من ربود . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


از کویر آمده‌ام

چشمم از خاطره ریگ پُر است

ابر من باش و دلم را بتکان . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


به کدامین گناه

 از بهشت اغوشت رانده شدم ؟

من که حتی وسوسه سیب نداشتم . . .


اس ام اس عاشقانه زیبا


اینقدر خودم و براش کوچیک کردم که

 فکر نکنه ازش بزرگترم

افسوس که منو به خاطر کوچیکیم تنها گذاشت


اس ام اس عاشقانه زیبا