اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS ASHEGHOONEH

اس ام اس عاشقانه




SMS ASHEGHOONEH


دیوانه ای را گفتند

 چه خواهی از خدای خویش ؟

گفت :

 عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم

   

SMS ASHEGHOONEH


رمز عاشق بودن هر کس فقط این است

 ساده بودن ، ساده دیدن و ساده پذیرفتن

پس ساده میگویم ، ساده باور کن که خوشبختیت آرزوی من است


SMS ASHEGHOONEH


برو تو میکروسکوپ نگاه کن

نگاه کن سر کاری نیست

نگاه کن ! خوب دقت کن ! دیدیش ؟ اون دل منه که برات یه ذره شده



SMS ASHEGHOONEH


بخاطر عشق خودت زنده نباش

 بخاطر کسی زتده باش که به عشق تو زنده است


SMS ASHEGHOONEH


توی دلم همیشه جایی برای موندت هست

 پس هیچ وقت فکر نکن تنهایی


SMS ASHEGHOONEH


عشق گاهی خواهش برگ است در اندوه تاک

عشق گاهی رویش برگ است در تن پوش خاک


SMS ASHEGHOONEH


گفتی مسافری و من ساده ام که

 سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم


SMS ASHEGHOONEH


خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو رو پیش میده

 جونشم ماه به ماه !


SMS ASHEGHOONEH


هر جا دلت شکست قبل رفتن خودت جاروش کن

 تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره


SMS ASHEGHOONEH


کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخنده

یک دنیا لبخند برای تو


SMS ASHEGHOONEH