اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


در عشق نباید توقع داشته باشید چیزی به دست بیاورید

بلکه از شما انتظار می رود فداکارانه تقدیم کنید

 در واقع همه چیز را

    

اس ام اس عاشقانه


کاش میشد روی خط زندگی با تو باشم

 تا نهایت سادگی


اس ام اس عاشقانه


وقتی از پنجره دلت به آسمان آبی خوبی هایت می نگرم

 احساسی در درونم میگوید :

کاش وسعت آبی لحظه هایت مال من بود



اس ام اس عاشقانه



می خواهم فاصله ها را بشکنم تا به تو برسم

 ولی افسوس

فاصله ها درست برعکس دلها شکستنی نیستند


اس ام اس عاشقانه


سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است

و من سکوت می کنم تا بگویم دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه



زندگی شاید همین باشد

 یک فریب ساده و کوچک آن هم از دست کسی که

 دنیا را جز با او و جز برای او نمی خواهی


اس ام اس عاشقانه


عشقی که در پی پاسخ گرفتن است

 چیزی جز درد نمی گیرد

عشقی که بی توقع داده شود

 بیشتر و پیشتر به دست می آورد


اس ام اس عاشقانه



من سوال ساده تو

 تو جواب مشکل من

رد پای رقتن تو ، روی صحرای دل من


اس ام اس عاشقانه


مواظب این اس ام اس باش

چون یه دل توش هست که خیلى هواتو کرده


اس ام اس عاشقانه


هیچ میدونی اکسیژنی ؟

هروقت میخوام چند لحظه بی خیالت بشم

 خفه میشم


اس ام اس عاشقانه