اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه سنگین

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه سنگین


پیش هر تیغی سپر باید گرفت

 پیش تیغ دوست ” سر ” باید گرفت

    

اس ام اس عاشقانه سنگین


همدیگر را دور میزنیم

تا زودتر به مقصد برسیم

غافل از اینکه زمین گرد است و باز به هم خواهیم رسید


اس ام اس عاشقانه سنگین


تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم

 چندین برابر شد


اس ام اس عاشقانه سنگین


هرچند نمیدانم

خواب هایت را با که شریک میشوی

اما هنوز

شـریک تمام بیخوابی های من تـویی


اس ام اس عاشقانه سنگین


ما آدم‌ها موجودات عجیبی‌ هستیم

  وقتی‌ میگوییم تنهایم بگذار

یعنی‌

 بیش از همیشه به وجودت احتیاج دارم  . . .



اس ام اس عاشقانه سنگین


رفیق هر شب و هر روزی دل

 غمت تا بوده ، بوده روزی دل

بگردان گوشه ی چشمی و بنگر

 چه حالی دارد آتش سوزی دل . . .


اس ام اس عاشقانه سنگین


من ” آنقدر خواستمت

که نخواستنت را ندیدم

“تو ” آنقدر نخواستی که هیچ چیز از “من ” را ندیدی . . .


اس ام اس عاشقانه سنگین


کاش بودم درختی در میان قلب تو

 تا وجودم ریشه می کرد از محبت های تو . . .



اس ام اس عاشقانه سنگین


به سلامتی هرکس که دلش از یکی خونه

به سلامتی هرکس که دلش از یکی دوره

به سلامتی اون کسی که دردامو میدونه

به سلامتی اون کسی که میدونه ولی همیشه ساکت می مونه



اس ام اس عاشقانه سنگین


درنگی کن در آغوشم که امشب

فروزانست بزم عشق دیرین

نمی خوابیم و می نوشیم تا صبح

ز جام بوسه ها

 بس راز شیرین . . .


اس ام اس عاشقانه سنگین