اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست

    

اس ام اس عاشقانه


خیلی سخته غمخوار کسی باشی که

خودت بزرگترین غمش هستی . . .


اس ام اس عاشقانه


همه تفاوت ما این است:

 تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمی برم  . . .


اس ام اس عاشقانه


خدا را دوست بدارید

حداقلش این است که یکی را دوست دارید که

 روزی به او می رسید . . .


اس ام اس عاشقانه


ز تلخی سکوتت من چه بگویم

 همان بهتر که از غم ها  نگویم

تو کاری کرده ای با بی وفایی

دگر از عشق خود با کَس نگویم .


اس ام اس عاشقانه


اعتبار آدمها به حضورشان نیست

به دلهره ای است که

در نبودنشان درست می کنند . . .


اس ام اس عاشقانه


عشق را با فکر تو معنا کنم من

 با حضورت قلب خود زیبا کنم من

گرچه آبی در دلم جاری نبوده

 دشت دل با بارش مهر تو دریا می کنم من . . .


اس ام اس عاشقانه


من حسرت دیدار تو دارم به که گویم

 از بهر تو من ابر بهارم به که گویم

غیر از تو کسی را به خدا دوست ندارم

 از نرگس چشم تو خمارم به که گویم .


اس ام اس عاشقانه


همیشه سکوتم به معنای پیروزی تو نیست

گاهی سکوت می کنم تا

 بفهمی چه بی صدا باختی  . . .


اس ام اس عاشقانه


برای متعهد بودن مهم نیست

یه حلقه فلزی توی دستت باشه

مهم اینه یه حلقه از عشق دور قلبت باشه


اس ام اس عاشقانه