اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلدادگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دلدادگی


شعر که میخوانم

 چشمانت را نبند

تو که میدانی حافظه ی خوبی ندارم

   

اس ام اس دلدادگی


حقیقت تلخ است

 اما نه به تلخی تنهایی

تنهایی سخت است ، اما نه به سختی جدایی



اس ام اس دلدادگی


معنای شکست می شوی بعد از من

 سروی که نشست می شوی بعد از من

من زنده به گور می شوم بعد از تو

 تو مرده پرست می شوی بعد از من


اس ام اس دلدادگی



در فراقت آهنگ قلبم در غم است

 بی صدا می خندم اما روزگارم درهم است


اس ام اس دلدادگی


هرچه می دوم

 با گمان رد گام های تو گم نمیشوم

راستی در میان این همه اگر

 تو چقدر بایدی


اس ام اس دلدادگی


به حساب خیالبافی ام مگذار

 اما ستاره ای دارم در تاریکترین شبها

فقط خواستم بدانی که میتوان دلخوش کرد به چراغهای کوچک یک هواپیما


اس ام اس دلدادگی



بی خوابی شب هایم را به چه تعبیر کنم

 که شب آرامش نگاه تو را برایم

زمزمه می کند. آرام بخواب که من بی قرارم، بیدارم تا تو آرام بخوابی


اس ام اس دلدادگی


تو یادت نیست

ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت

دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت


اس ام اس دلدادگی


به آغوش تو محتاجم

برای حس آرامش

برای زندگی با تو ، پر از شوقم ، پر از خواهـش


اس ام اس دلدادگی


یه چیزی همیشه یادت باشه

لطف مکرر میشه حـق مسلم

بیش از حد لطف نکن


اس ام اس دلدادگی