اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه پاییزی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه پاییزی


ثانیه ها ، روزها ، ماهها

 حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند . . .

    

اس ام اس عاشقانه پاییزی


گر همسفر عشق شدی مرد سفر باش

 ورنه ره خود گیر و یکی راه گذر باش

هشدار که یخ تاب تب عشق ندارد

 گر بسته ی قالب شده ای فکر دگر باش . . .


اس ام اس عاشقانه پاییزی


آن دوست که دیدنش بیاراید چشم

 بی دیدنش از دیده نیاساید چشم

ما را ز برای دیدنش باید چشم

 ور دوست نبینی به چه کار آید چشم . . .


اس ام اس عاشقانه پاییزی


در خیال من بمان ، اما خودت برو

 آنکه در رویای من است مرا دوست دارد

 نه تو !


اس ام اس عاشقانه پاییزی


به هیچ روزی پس ات نمی دهم

 به هیچ ساعتی ، به هیچ دقیقه ای ، به هیچ

هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را . . .


اس ام اس عاشقانه پاییزی


عجیب است دریا

 همین که غرقش میشوی پس میزند تو را

 مثل تو !


اس ام اس عاشقانه پاییزی


در سایه ی دلشکستگی پیر شدم

 غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم

تا آمدم آشنای قلبت باشم

گفتی که من از غریبه ها سیر شدم . . .


اس ام اس عاشقانه پاییزی


تنها بنایی که هرچه بیشتر بلرزه

 محکمتر میشه ، دله !


اس ام اس عاشقانه پاییزی


ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ و فلک

 هرکه از دیده ی مان رفت ز خاطر ببریم . . .


اس ام اس عاشقانه پاییزی


حـالا اشکها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد

گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد


اس ام اس عاشقانه پاییزی