اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا


کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد

 کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد

باد و باران را میان دام کرد و دم نزد

 کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد

   

اس ام اس عاشقانه زیبا


بخار شیشه ایم

 نازمون کنی اشکمون در میاد

چه برسه فراموشمون کنی


اس ام اس عاشقانه زیبا


تو صادقانه گفتی در خانه قلبت هیچ جایی برای من نیست

من بر قلب سنگی ات بوسه می زنم

 که با من صادق بود


اس ام اس عاشقانه زیبا


دلامون بزرگه تنگش نکنیم

زندگی آسونه سختش نکنیم

 رفاقت قشنگه ترکش نکنیم


اس ام اس عاشقانه زیبا


ساده بودم که تورا ساده تصور کردم

 بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم

آشنا با همه ی پنجره های شهرم

 چون تورا پشت همین پنجره ها گم کردم


اس ام اس عاشقانه زیبا


“به یاد” هم بودن

 قشنگترین هدیه ایست که نیاز به “با هم” بودن ندارد


اس ام اس عاشقانه زیبا


می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات

 اما باز کسی در دلم “تو” را صدا می زند


اس ام اس عاشقانه زیبا


منم دلتنگ رویت

 دلم آید به سویت

چه کردی با دل من

 که کرده آرزویت


اس ام اس عاشقانه زیبا


دوست مزرعه ی سرسبزی است که با امید و عشق

در آن بذر می افشانی و با سپاس آن را درو میکنی


اس ام اس عاشقانه زیبا


مرنج از من

 که دل را نباشد طالقت رنجت

 به دنیایی نمی بخشم صفای قلب یکرنگت


اس ام اس عاشقانه زیبا