اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عشق و عاشقی

اس ام اس عاشقانه



عشق و عاشقی


جهان مست از می نام تو باشه

 دو بیتی بسته ی کام تو باشه

شناسنامم زمانی کامله که

تو برگ دومش نام تو باشه

    

عشق و عاشقی


دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست

 گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل

 تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست


عشق و عاشقی


تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت

 دلتنگی ام را به باد می سپارد


عشق و عاشقی


جز یاد تو در دلم قراری نبود

ای دوست به جز تو غمگساری نبود

دیوانه شدم زعقل بیزار شدم

خواهان تو را به عقل کاری نبود


عشق و عاشقی


تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی


عشق و عاشقی


به کلبه ی کوچک قلبم دعوتت می کنم

تا بدانی در اجاق سرد دل چیزی جز یاد تو نمی سوزد


عشق و عاشقی


اگر میداد لیلی کام مجنون

کجا افسانه میشد نام مجنون


عشق و عاشقی


درد دارد

وقتی چیزی را کسر میکنی که

با وجودت جمع زده ای


عشق و عاشقی


مچاله کن ، بشکن ، بند بزن

 خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست

 دل تنهای من است


عشق و عاشقی


ناز لبت چشیده ام یاد شکر نمی کنم

 تا تو فرشته ی منی یاد دگر نمی کنم


عشق و عاشقی