اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه کلاسیک


زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

 پس با تمام سکوتم دوستت دارم

   

اس ام اس عاشقانه کلاسیک


زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

 پس با تمام سکوتم دوستت دارم

 
اس ام اس عاشقانه کلاسیک


میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره

راهنمایی

بالای صفحه اسمش رو نوشته


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


برایت مینویسم دوستت دارم

نگو که تکراریست

شاید روز رسد که هرگز تکرار نشود


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند ، نازنین

چشمانت را قرض می دهی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


برای بدست آوردنت نمی جنگم

به تکّدی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم

فارغ از داشتنت


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


در اقتصاد چشمان تو

همه دل ها کالای پست هستند

هرچه بیشتر دوستت بدارند کمتر خریدارشان میشوی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


سکه های دوستت دارم را به من برگردان

باید جای بهتری خرجشان کنم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم

و مرا از این عذاب رها می کردی

 ای کاش تمام اینها را می دانستی

 کاش می دانستی ، ای کاش می دانستی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


اگر می دونستی چقدر دوستت دارم

 همه آن چیزها که در بندت کشیده رها می کردی

 غرورت را ، قلبت را ، حرفت را ، ای کاش می دانستی


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


هر وقت میخوای ببینی چقدر دوستت دارم

 انگشتت رو بذار رو نبضت

 می فهمی که دوست داشتنم تمومی نداره


اس ام اس عاشقانه کلاسیک