اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

شعرهای دوبیتی عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



شعرهای دوبیتی عاشقانه


ای کاش محبت اثری داشته باشد

معشوق ز عاشق خبری داشته باشد

کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر

قربان رفیقی که وفا داشته باشد

    

شعرهای دوبیتی عاشقانه


ای کاش محبت اثری داشته باشد

معشوق ز عاشق خبری داشته باشد

کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر

قربان رفیقی که وفا داشته باشد

 

شعرهای دوبیتی عاشقانه



یه آسمون محبت، یه کوله بار صداقت

 یه دشت پر ستاره، پر از گل هاى لاله

براى قلب صافت، هدیه به روى ماهت



شعرهای دوبیتی عاشقانه



چه کنم دست خودم نیست

 که عاشق شده ام

روز و شب محو تماشای شقـایق شده ام

دیگر از عقربـه و ثانیـه ها بیزارم

چه کنم مضحکه ی

 چشم دقایق شده ام



شعرهای دوبیتی عاشقانه



ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که

 بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم



شعرهای دوبیتی عاشقانه



زندگی را نفسی ارزش غم خورن نیست

 و دلم بس تنگ است

بی خیالی سپر هر درد است

 باز هم می خندم ، آنقدر می خندم که غم از روی رود



شعرهای دوبیتی عاشقانه



اگه من دستاتو کم نوازش کردم

 در عوض از عکست تو را خواهش کردم

اگه من چشمامو از تو می دزدیدم

 توی قلبم عشقو به تو می بخشیدم



شعرهای دوبیتی عاشقانه



چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی

جهانی عشق در من آفریدی

دریغا، با غروب نابهنگام

مرا در دام ظلمت ها کشیدی



شعرهای دوبیتی عاشقانه



در بازار بورس قلب تو

 چند سهم باید خرید

تا ضربان به ظاهر منظمش

حتی ذره ای از سرمایه عشقم نسبت به تو را به باد فنا ندهد



شعرهای دوبیتی عاشقانه



در شبان غم تنهایی خویش

عابد چشم سخنگوی توام

من در این تیره شب جانفرسا

زائر ظلمت گیسوی توام



شعرهای دوبیتی عاشقانه



نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم



شعرهای دوبیتی عاشقانه