اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دل تنگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس دل تنگی


دل بی تو درون سینه ام می گندد

غم از همه سو

 راه مرا می بندد

امسال بهار بی تو یعنی پائیز

تقویم به گور پدرش می خندد

   

اس ام اس دل تنگی


به چه کس نیاز مندم

که نیاز من تو بودی

به دل شکسته سوگند

که نماز من تو بودی


اس ام اس دل تنگی


من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم

بگذارید که مجنون و خیالی باشم

تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش

دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم


اس ام اس دل تنگی


من به مهر تو چنان رام شدم

که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم

که خدا میداند

این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست

من چنان جادوی این دام شدم

 که خدا میداند


اس ام اس دل تنگی


فاصله ها در عین کوتاهی

چه بلند خلق شده اند

کجاست دستی که

 به درازی فاصله ها باشد


اس ام اس دل تنگی


امشب هوای سوختنم

ساختنی نیست

باید بمیرم و دل من ساختنی نیست

سوزم به شب و سوختنم باشد روز

دیگر دل من با نفست

 ساخننی نیست


اس ام اس دل تنگی


غافل است از غم من یار

نمی دانستم

دل نهاد است به اغیار نمی دانستم

همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه

این چنین گشته دلم زار

 نمیدانستم


اس ام اس دل تنگی


دیدمت شبی به خواب و سر خوشم

وه مگر به خوابها ببینمت


اس ام اس دل تنگی


خوشا رها کردن  و رفتن ،خوابی دیگر به مردابی دیگر

خوشا ماندابی دیگر به ساحلی دیگر به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی…


اس ام اس دل تنگی


گستاخی  خیالم را ببخش

که حتی لحظه ای یادت  را رها نمی کند


اس ام اس دل تنگی