اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقانه کلاسیک

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه کلاسیک


تو همه جا هستی

و دائما تو را

copy

و در پیش چشمانم

Paste

میکنم

    

عاشقانه کلاسیک


در آب که شستی تن بی تابت را

دیدند تمام رودها خوابت را

لبهام به شکل بوسه ماهی شده اند

بنداز درون آب قلابت را


عاشقانه کلاسیک


این روزها

یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم

که چرا؟

  به تو می اندیشم


عاشقانه کلاسیک


برای بدست آوردنت نمی جنگم

به تکّدی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم

فارغ از داشتنت


عاشقانه کلاسیک


برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند

 نازنین

چشمانت را قرض می دهی


عاشقانه کلاسیک


هفته های من هفت روز نیست

 هفته های مرا تو تعیین میکنی

هفته از دیدن تو شروع میشود

و تا هفت بار دیدنت تمام نمیشود


عاشقانه کلاسیک


زندگی من روی مدار تو میچرخد

این طور است که

 وقتی نیستی همیشه خارج مدارم

 و دارم دور سر خودم کلافه میچرخم


عاشقانه کلاسیک


این آیینه می شکند

 و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام

از این همه تو کدام است


عاشقانه کلاسیک


وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما

 نه

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه


عاشقانه کلاسیک


سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند

بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم


عاشقانه کلاسیک