اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک عاشقانه احساسی

اس ام اس عاشقانه



پیامک عاشقانه احساسی


سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود

بپرس چگونه شب ها را  آسوده می خوابد

   

پیامک عاشقانه احساسی


فرهاد میدانست صد سال نمیتواند کوه را بکند

فقط میخواست

 یک عُمر اسمش را با “شیرین” بیاورند


پیامک عاشقانه احساسی


حضور آرامت مدتهاست

در کنارم نیست

ولی یاد تو

مهمان همیشگی قلبم است


پیامک عاشقانه احساسی


من می بافم

 او نیز می بافد

من برای او کلاه تا سرش را گرم کنم

او برای من دروغ تا دلم را گرم کند


پیامک عاشقانه احساسی


تو که عشقو تو ویرونی ندیدی

شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری

 تو که رنگ پریشونی ندیدی


پیامک عاشقانه احساسی


اینجا بجز دوری تو

چیزی بمن نزدیک نیست


پیامک عاشقانه احساسی


من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

 آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

 با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم


پیامک عاشقانه احساسی


لعنتی

تمام این مدت

 دل داشتی و حکم لازم نکردی


پیامک عاشقانه احساسی


کاش خبر از این دل تنگم داشتی

 کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

 کاش مرهمی برای دردش داشتی


پیامک عاشقانه احساسی


محبت چشمه ایست از جنس نور

 هم ارادت هم سلام از راه دور


پیامک عاشقانه احساسی