اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS عاشقانه دلبری



تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد

 تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد

دارمت دوست به حدی که خدا می داند

 راز این قصه ، فقط باد صبا می داند

    

SMS عاشقانه دلبری


شاخه گل رزی که در زمان حیات به کسی می دهید

به مراتب بهتر از یک دسته گل ارکیده ای است

که روی سنگ قبر او می گذارید


SMS عاشقانه دلبری


بر همان عهد که با یاد و خیالت بستم

یاد من هم نکنی

باز به یادت هستم


SMS عاشقانه دلبری


چه غریبند

دوستت دارم هایی که نوشته میشوند

 ولی خوانده نمیشوند


SMS عاشقانه دلبری


نم نم عشقت را

 با دریا محبت دیگران

 عوض نمیکنم


SMS عاشقانه دلبری


دیشب که باران آمد

 میخواستم سراغت را بگیرم

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم

 باز زیر چتر دیگرانی


SMS عاشقانه دلبری


توی دنیا آدمهای زیادی رو تختهای دونفره میخوابن

اما قشنگ اینه که

بعضی آدمها روی تختهای یک نفره بیاد هم بیدارن


SMS عاشقانه دلبری


بعد رفتنت دوچیز مرا گریاند

یکی رفتن بی بهانه ات و دیگری

 ماندن بیهوده خودم


SMS عاشقانه دلبری


خدایا

دیگر میترسم از آدم هایی که عاشق نمیشوند

ولی عاشق کردن را خوب بلد اند


SMS عاشقانه دلبری