اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه ناب

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه ناب


من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم

بگذارید که مجنون و خیالی باشم

تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش

دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم

   

اس ام اس عاشقانه ناب


من به مهر تو چنان رام شدم

که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم

که خدا میداند

این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست

من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند


اس ام اس عاشقانه ناب


فاصله ها در عین کوتاهی

 چه بلند خلق شده اند

کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد


اس ام اس عاشقانه ناب



امشب هوای سوختنم ساختنی نیست

باید بمیرم و دل من ساختنی نیست

سوزم به شب و سوختنم باشد روز

دیگر دل من با نفست ساخننی نیست


اس ام اس عاشقانه ناب


غافل است از غم من یار نمی دانستم

دل نهاد است به اغیار نمی دانستم

همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه

این چنین گشته دلم زار نمیدانستم


اس ام اس عاشقانه ناب



دیدمت شبی به خواب و سر خوشم

وه مگر به خوابها ببینمت


اس ام اس عاشقانه ناب


خوشا رها کردن  و رفتن ،خوابی دیگر به مردابی دیگر

خوشا ماندابی دیگر به ساحلی دیگر به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی



اس ام اس عاشقانه ناب


گستاخی  خیالم را ببخش

که حتی لحظه ای یادت  را رها نمی کند


اس ام اس عاشقانه ناب



خط عابر پیاده ندارد

دست مرا بگیر و از آن رد کن

قرار دیدار ما

هر نیمه شب

خیالت که نمی گذارد بخوابم


اس ام اس عاشقانه ناب


شهیدت می کنم

تا نام کوچه دلم شوی


اس ام اس عاشقانه ناب