اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس ASHEGHOONEH

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس ASHEGHOONEH


یادم نرود که :

من تنها هستم

 اما تنها من نیستم

   

اس ام اس ASHEGHOONEH


چه تجارت ناشیانه ای بود

آن همه نازی که من از تو خریدم


اس ام اس ASHEGHOONEH


روزی می شود که برگ برنده ات دل می شود

اما تو دیگر حاکم نیستی


اس ام اس ASHEGHOONEH


اگر نسیمی شانه هایت را نوازش کرد

بدان آن هوای دل من است که به یادت می وزد


اس ام اس ASHEGHOONEH


دستهایت را

زیر تنهاییم ستون کن

 که من از آوارگی بی تو بدون میترسم


اس ام اس ASHEGHOONEH


درود بر آدم های خوب

 آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند  . . .


اس ام اس ASHEGHOONEH


عشق یعنی

 وقتی هزار دلیل برای رفتن هست

هنوز دنبال یه بهونه‌ای که بمونی


اس ام اس ASHEGHOONEH


چمن ها بی تو زیبایی ندارد

 بهار و گل دلارایی ندارد

فریب کَس نخوردم جز تو ای یار

 که دیگر کَس فریبایی ندارد . . .


اس ام اس ASHEGHOONEH


احساس تو طروات باران است

 بر زخم شکوفه های گل درمان است

هروقت که در هوای تو میچرخم

 انگار نفس کشیدنم آسان است . . .


اس ام اس ASHEGHOONEH


تو این  “مـــَــن ها “  را از خودت  “مــِـن‌ها”  کن

من میـمیرم برای باقی مانده ات


اس ام اس ASHEGHOONEH