اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه دلتنگی


از واقعه ای تو را خبر خواهم کرد

 آن را به دو حرف مختصر خواهم کرد

با عشق تو در خاک نهان خواهم شد

 با مهر تو سر ز خاک بر خواهم کرد

    

اس ام اس عاشقانه دلتنگی


اگه سر خاکم اومدی دیدی به احترامت بلند نمیشم

 از سکوتم بفهم که خاک پات شدم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


ای کاش ای کاش

ای کاش ای کاش

هیچ کاشی وجود نداشت !!!


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


تو را چون موج دریا دوست دارم

 تو را چون عطر گلها دوست دارم

بخند ای غنچه ی گلزار هستی

 که من خندیدنت را دوست دارم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


دوست دارم عاشقت باشم ولیکن بی نشانه

 از غمت تنها بسوزم همچو یاری مخفیانه

دوست دارم عاشقت باشم ننالم در فراقت

 سر دهم آوای وصلت با سرودی عاشقانه


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


اگر روی زمین خیس راه رفتی دیدی کفشات خیس نشد

 بدون دل یکی فرش زیر پاته !


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


نم نم عشقت را

با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


میدونی چرا هیج وقت صدقه نمیدم ؟

چون میگن صدقه بلا رو از آدم دور میکنه

 طاقت دوریت رو ندارم بلا


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


میدانم فردا استاد چشمانش را ریز خواهد کرد

 و با نگاهی خیره خواهد پرسید :

کجا بودی که درس نخواندی ؟

 چطور بگویم که دل تو هم جایی در دنیاست ؟


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


این روزها نوازنده خوبی شده ام !!!

دلم شور میزند ، چشمانم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی