اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس قشنگ



اس ام اس عاشقانه



اس ام اس قشنگ


ثانیه ها ، روزها ، ماهها

حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند

    

اس ام اس قشنگ


یادت تک تک دقایق زندگانیم را رقم میزند

 حتی اگر ثانیه ای به یادم نباشی


اس ام اس قشنگ


بى ساحل آغوشت ، آغوش سحرپوشت

 چندى است که توفانى است ، این دیده دریایى


اس ام اس قشنگ


رود زا تمسوبیم !!!

زور نزن نمی تونی بخونی ! از چپ بخون !!!


اس ام اس قشنگ


تو به پاکی عقیقی مثل دریاها عمیقی

 مثل گریه مرحم زخم ، مثل تنهایی رفیقی


اس ام اس قشنگ


دو کلام حرف حساب باهات دارم

 بامعرفت دوسِت دارم


اس ام اس قشنگ


اگر روزی کنم معنا ، معمای نگاهت را

 به دنیایی نمی بخشم خیال چشم ماهت را


اس ام اس قشنگ


بگذار بمیرم که دگر همسفری نیست

 در سینه ی من فرصت عشق دگری نیست

بعد از تو دلم عرصه ی تکرار بلا بود

 آری دگر از عشق در اینجا خبری نیست


اس ام اس قشنگ


بازیچه دست یار بودن عشق است

 در پنجه غم شکار بودن عشق است

در محکمه ای که یار باشد قاضی

 محکوم طناب دار بودن عشق است


اس ام اس قشنگ


روح من باش که من مرده ی چشمان توام

 عاشقم باش که من چشمه ی جوشان توام


اس ام اس قشنگ