اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس


رمز عاشق بودن هر کس فقط این است

 ساده بودن ، ساده دیدن و ساده پذیرفتن

پس ساده میگویم ، ساده باور کن که خوشبختیت آرزوی من است

   

اس ام اس


برو تو میکروسکوپ نگاه کن

نگاه کن سر کاری نیست

نگاه کن ! خوب دقت کن ! دیدیش ؟ اون دل منه که برات یه ذره شده


اس ام اس


بخاطر عشق خودت زنده نباش

 بخاطر کسی زتده باش که به عشق تو زنده است


اس ام اس


توی دلم همیشه جایی برای موندت هست

 پس هیچ وقت فکر نکن تنهایی


اس ام اس


عشق گاهی خواهش برگ است در اندوه تاک

عشق گاهی رویش برگ است در تن پوش خاک


اس ام اس


گفتی مسافری و من ساده ام که

 سالهاست نماز دلم را شکسته میخوانم


اس ام اس


خونه اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟

قلبشو رو پیش میده ، جونشم ماه به ماه !


اس ام اس


هر جا دلت شکست قبل رفتن خودت جاروش کن

تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره


اس ام اس


کوتاهترین فاصله برای گفتن دوستت دارم یک لبخنده

یک دنیا لبخند برای تو


اس ام اس


در عشق نباید توقع داشته باشید چیزی به دست بیاورید

بلکه از شما انتظار می رود فداکارانه تقدیم کنید ، در واقع همه چیز را


اس ام اس