اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقونه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقونه


در آب که شستی تن بی تابت را

دیدند تمام رودها خوابت را

لبهام به شکل بوسه ماهی شده اند

بنداز درون آب قلابت را

    

اس ام اس عاشقونه


این روزها

یا به تو می اندیشم

یا   به این می اندیشم

که چرا

 به تو می اندیشم


اس ام اس عاشقونه


برای بدست آوردنت نمی جنگم

به تکّدی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم

فارغ از داشتنت


اس ام اس عاشقونه


برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند

 نازنین

چشمانت را قرض می دهی


اس ام اس عاشقونه


هفته های من هفت روز نیست

 هفته های مرا تو تعیین میکنی

هفته از دیدن تو شروع میشود

 و تا هفت بار دیدنت تمام نمیشود


اس ام اس عاشقونه


زندگی من روی مدار تو میچرخد

این طور است که وقتی نیستی

همیشه خارج مدارم و دارم دور سر خودم کلافه میچرخم


اس ام اس عاشقونه


این آیینه می شکند و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام

از این همه تو کدام است


اس ام اس عاشقونه


وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه


اس ام اس عاشقونه


سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند

بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم


اس ام اس عاشقونه


خیاط خوبی ست خدا

اما

دل مرا، به عمد یا سهو

نمی دانم

شاید بی هوا

تنگ به سینه ام کوک زد


اس ام اس عاشقونه