اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

SMS عشق و غرور

اس ام اس عاشقانه



SMS عشق و غرور


زمانی کوه بودی حالا آدم شدی

میرسیم به هم

   

SMS عشق و غرور


بالاتر از آسمان جایی نیست

زیباتر از گل چیزی نیست

قشنگتر از عشق حرفی نیست

عزیزتر از تو کسی نیست


SMS عشق و غرور


دیدم که تو دریا شدی و من رود شدم

 در وسعت چشمان تو محدود شدم

آن روز که در آتش عشق افتادم

 سرسبز تر از آتش نمرود شدم


SMS عشق و غرور


انسان ها یک به یک در خاک رفتند

 یکی شاد و یکی غمناک رفتند

چون باید رفت از این خاک

 خوشا آن ها که مثل گل پاک رفتند


SMS عشق و غرور


ای کاش که از حال دل من خبرت بود

 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود


SMS عشق و غرور


عاشقم کردی و گفتی عاشقان دیوانه اند

عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای.


SMS عشق و غرور


دلم در حلقه ی غم ها نشسته

 زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست

 تو را می خواهم و این ها بهانه ست


SMS عشق و غرور


فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی

یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته


SMS عشق و غرور


فدایت ای گل زیبای هستی

نمی دانم کجا بی من نشستی

قشنگی های دنیایم تو هستی

یگانه گنج فردایم تو هستی


SMS عشق و غرور


همیشه یاد داشته باش تا به فراموشی بسپاری

آنچه را که اندوهگینت میسازد

اما هرگز فراموش نکن تا به یاد داشته باشی

آنچه را که شادمانت میسازد


SMS عشق و غرور