اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقانه جالب

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه جالب

با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو زندانیست

نگذر ز بهار باغ احساس چون بی تو

 تمام لحظه ها بارانیست

    

عاشقانه جالب


نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه

 ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی


عاشقانه جالب


تو بگریزی از پیش یک شعله ی خام

 من ایستاده ام تا بسوزم تمام


عاشقانه جالب


راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

 آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست


عاشقانه جالب


دارم از دوریت می میرم ، تا کنار من نسوزی

 از دلم نمیری عمرم ، نفسامی که هنوزی


عاشقانه جالب


بی تو میشه زنده بود

 اما

 نمیشه زندگی کرد


عاشقانه جالب


اگر عاشق شدی نترس ، راهت رو ادامه بده

 عشق پله و تو رهگذر ، پس عبور کن


عاشقانه جالب


تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

 دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

 که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی


عاشقانه جالب


کی به اندازه من دوستت داره

 بی تو یک لحظه ای آروم نداره

بی تو که خواب توی چشماش نمیاد

 اسمی جز اسم تو یادش نمیاد


عاشقانه جالب


ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب

 وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد

 تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟


عاشقانه جالب