اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

Message

اس ام اس عاشقانه



Message


به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی

که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم

    

Message


مهربان ترین قلبها متعلق به کسانی است که با محبت

 دیگران را یاد میکنند


Message


عشق محدود خواهان تملک معشوق است

 اما عشق نامحدود فقط خواهان عشق است


Message


آه عزیزم چیزی برای گفتن ندارم

 این شعر رو هم نمیخونی خوب میدونم

از وقتی رفتی نامه هاتو هر شب میخونم

 تو یکی از نامه ها نوشته بودی میمونم


Message


اگه یه روز نشه که دیگه با تو باشم

برات می نویسم خدا نخواست با ما هم باشیم

ولی بدون اون روز

 روزه مرگ عشق منه


Message


دوستت دارم دانم که تویی دشمن جانم

 از چه با دشمن جانم شده ام دوست ندانم


Message


بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من

 خدا عاشقان را غم مده شکرانه اش با من


Message


خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم

 دوست دارم از شما نمیشه بگذریم


Message


در خیالم در خوابم همه جا با اویم

 مجنونم در همه جا او را می جویم

خیلی وقت است که رفته ز پیشم

 نه ! او نرفته با خود چه می گویم


Message


هر آنچه محبت که در من نهفته از توست

 هیچی نمیگم فقط دو کلمه دارمت دوست


Message