اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس

 شیرها خاطرشان هست که آهوی منی

    

اس ام اس عاشقانه


پاک ترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست

چرا که هر لحظه دلمان

 هوای هم را میکند


اس ام اس عاشقانه


دلیل تنهایی مان اینست ای دوست

دلمان پیش کسی است

که حواسش پیش ما نیست

و حواسمان پیش کسی است

 که دلش پیش ما نیست


اس ام اس عاشقانه


از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم

 خود را به دست شاید و اما سپرده ایم

بشمار لحظه لحظه ی عمر گذشته را

 هرچند سال بود همانقدر مرده ایم


اس ام اس عاشقانه


با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند

انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است

 برای رسیدن به تو


اس ام اس عاشقانه


زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد

 پس با تمام سکوتم دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه


تا دنیا دنیاست بمون کنارم

 من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته

  اول دلی که عاشقه خنده هاته


اس ام اس عاشقانه


جان از سحره خسته ای دارم

 دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب

 دریاب کز غمت جان خسته ای دارم


اس ام اس عاشقانه


نترسم که با دیگری خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی


اس ام اس عاشقانه


به لب های تو می سازم کلامی

 سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر

 ولی افسوس ها از من جدایی


اس ام اس عاشقانه