اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه زیبا


یکی یه دونه س

 یکی هم مـثل ما حتما دو هزار دونه داره دیگه!

 که یادی از ما نمی کنی

    

اس ام اس عاشقانه زیبا


شب و روز میبـــارم

تـــو فقط رنگین کمان

 لحظه هایم بـــاش



اس ام اس عاشقانه زیبا


برو با هر که می خواهد دلت گشت چمن کن

اگر خاری بگیرد دامنت را

 یاد من کن


اس ام اس عاشقانه زیبا


رسوا منم وگرنه تو صد بار در دلم

رفتی و آمدی و کسی را خبر نشد


اس ام اس عاشقانه زیبا


پیش هم بودن اگر دیروزها لطفی نداشت

ارزش دیروزها را امروز باور میکنیم


اس ام اس عاشقانه زیبا


آمد آن احساس ها را پس گرفت

از غزل ها لفظ “ما” را پس گرفت

در دلم احساس مجنون زنده است

یادش آمد

ادّعا را پس گرفت


اس ام اس عاشقانه زیبا


شبیه موی بلندت که شانه میخواهد

دلم برای تپیدن بهانه میخواهد

تمام حرف من این است قسم به لبخندت

که خاک پای تو هم آشیانه میخواهد


اس ام اس عاشقانه زیبا


دلم بسیار میخواهد فراموشت کنم دیگر

اگر چه میشوم تاریک

خاموشت کنم دیگر

نشانت میدهم مفهوم تلخ دل شکستن را

رها چون کوله باری کهنه از دوشت کنم دیگر


اس ام اس عاشقانه زیبا


ای مه تابان ای تو بی همتا

ای تو عشق من، تنهای تنها

ای بهار من ،برتو دل بستم

پیش من بازآ ، بی تو بشکسته ام


اس ام اس عاشقانه زیبا


گاه شبها تا سحر,یکریز یادت میکنم

ازسحر تا شام فردا نیز یادت میکنم

موجب شرم است من اینگونه یادت میکنم

وای بر من تا چه حد ناچیز یادت میکنم


اس ام اس عاشقانه زیبا