اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه جدید


یارانه محبت هاتو قطع نکن

 من زیر خط فقر مهربونیاتم

    

اس ام اس عاشقانه جدید


چون زلف توام جانا ، در عین پریشانی

 من چشم تو را مانم ، تو اشک مرا مانی

من خاکم و من گردم ، من اشک و من دردم

 تو مهری و تو نوری ، تو عشقی و در جانی . . .


اس ام اس عاشقانه جدید


تو اگر بی خبر از قلب پریشان منی

 با همه بی خبری هم نفس جان منی


اس ام اس عاشقانه جدید


چندیست که عشق تحقیر شده است

 و هی با کلمات نامربوط تعبیر شده است

گناه ، هوس ، بازیچه

 چون قفل به گردنش زنجیر شده است


اس ام اس عاشقانه جدید


غصه نخور عزیزم ، دلت تنها نمیشه

 هرجای دنیا که باشی ، تو قلبمی همیشه


اس ام اس عاشقانه جدید


مردن و گم شدن از ماست نه از فاصله ها

 دل از اینهاست که تنهاست نه از فاصله ها

گرچه دیگر همه جا پر ز جدایی شده است

 مشکل از طاقت دلهاست نه از فاصله ها


اس ام اس عاشقانه جدید


یک نظر در خود بیافکن کیستی

 عاشقی، مستی، خماری، چیستی

جام هستی را بزن بر نیستی

 هر چه هستی با مرامی بیستی


اس ام اس عاشقانه جدید


باورت گر بشود

 گر نشود حرفی نیست

اما نفسم می گیرد درهوایى که نفسهاى تو نیست


اس ام اس عاشقانه جدید


ای مهربانم

 ازین پس هر شب سراغت را از ماه می گیرم و هر روز به خورشید

می سپارمت تا مبادا به سایه ی غم گرفتار شوی


اس ام اس عاشقانه جدید


رسم دنیا فراموشی است

 اما تو فراموش نکن کسی درلا به لای زمان به یاد توست


اس ام اس عاشقانه جدید