اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


خوشا اس ام اسی که از تو باشد

 درونش ردی از پای تو باشد

در آور کفش و جورابت، بفرما

 به روی چشم ما جای تو باشد !

    

اس ام اس عاشقانه


منم تنها ترین تنهای تنها

 و تو زیباترین زیبای دنیا

منم یلدای بی پایان عاشق

 تو بودی مرحم زخم شقایق

نگاهت را پرستم ای نگارم

 فدای تار مویت هرچه دارم


اس ام اس عاشقانه


هرکس ز خدا می طلبد راحت جانی

 من طالب آنم که تو بی غصه بمانی


اس ام اس عاشقانه


برای دیدارت زمان را تعیین نمیکنم شاید

ساعت حسادت کند و خواب بماند


اس ام اس عاشقانه


گر تو گرفتارم کنی

 من با گرفتاری خوشم

داروی دردم گر تویی

 در اوج بیماری خوشم


اس ام اس عاشقانه


از اداره کشاورزی مزاحمت میشم

لطفا به محبتی که تو دلم کاشتی رسیدگی کن


اس ام اس عاشقانه


کی ام من؟

( آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان )


نه آرامی ، نه امیدی ، نه همدردی نه همراهی

گهی افتان و خیزان چون غباری در بیابانی

گهی خاموش و حیران چون نگاهی بر نظر گاهی


اس ام اس عاشقانه


اول به وفا مـــی وصالم در داد

 چون مست شدم جـــام جــفا را در داد

پُر آب دو دیده و پُر از آتش دل

 خاک ره او شدم به بادم در داد


اس ام اس عاشقانه


گفتم دوستت دارم ، نگو نظر لطفته

 چون نظر لطفم نیست ، نظر دلمه


اس ام اس عاشقانه