اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقونه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقونه


لحظه ای عشق

به دست کـــس و ناکـــس ندهی

دل  عزیز است

  مبادا  به  هر کس  بدهی

    

اس ام اس عاشقونه


اگر “او” برای “تو” ساخته شده

“من” برای “تو” ویران شده‌ام


اس ام اس عاشقونه


گفتم دوستت دارم

 نگو نظر لطفته

 چون نظر لطفم نیست

 نظر دلمه


اس ام اس عاشقونه


گوشی اچ تی سی

 آیفن یا نوکیا مدل دم پایی

چه فرقی می کند وقتی منتظر تماس تو نباشد


اس ام اس عاشقونه


من بلبل ان گلم که در گلشن راز

پژمرده شد و منت شبنم نکشید


اس ام اس عاشقونه


در سر به جز عشق

 هوای  دگرم  نیست

غیر از گل یاد تو کسی دور و برم نیست


اس ام اس عاشقونه


اشک در چشمان من

 طوفان غم داردبه دل

خنده بر لب می زنم

 تا کس نداند راز دل


اس ام اس عاشقونه


از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم


اس ام اس عاشقونه


چرتکه‌ی خدا شکست

تکلیف سهم ما از زندگی

 بلاتکلیفی شد


اس ام اس عاشقونه


اگر یار مرا دیدی

 به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

غمم دادی و غمخوارم نکردی

سروکارت به فردای قیامت


اس ام اس عاشقونه