اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه غمگین

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین


چشمهایت را ببند

 چشمانم را میبندم

تا لااقل پشت پلکهایمان با هم زندگی کنیم

  
 
اس ام اس عاشقانه غمگین


زندگی ناگهان آرام و بی صدا

دست بر چشمانت می گذارد

و مثل همیشه

پیش از آنکه نامش را حدس بزنی

بازی تمام می شود


اس ام اس عاشقانه غمگین


مــرسی کـه هستـی  و هستی را رنگ میزنــی

هیچ چیـز از تـو نمیخـواهــم

فقط بـاش

فقــط بخــــند

فقط راه بــــرو

نـه. راه نــرو

میتــرسـم پلک بــزنم

دیگــر نبـاشـی ..


اس ام اس عاشقانه غمگین


من همیشه تشنه ما بودم

و تو همیشه از من سیر بودی


اس ام اس عاشقانه غمگین


امشب تو را حس می کنم در سرزمین باد ها

محو نگاهت می شوم تو کیستی ای آشنا

در خلوت زردم تو را با عشق سودا می کنم

تصویر خوبیها توئی حیران منم،حیران منم


اس ام اس عاشقانه غمگین


شوربختی من از شوری چشم های توست

که بی آنکه به تخته بزنی

عشقت را به رخ کشیدی


اس ام اس عاشقانه غمگین


دلتنگی من تمام نمی‌شود

همین که فکر کنم

من و تو دو نفریم

دلتنگ‌تر می‌شوم برای تو


اس ام اس عاشقانه غمگین


بیخودی به خودت زحمت نده!

این بذرهای تنفر که در دلم می کاری

هرگز جوانه نخواهد زد


اس ام اس عاشقانه غمگین


خیلی وقت ها

مهمترین حرف میان دو نفر

همانی است که هرگز به هم نمی گویند


اس ام اس عاشقانه غمگین


شکستنی رفع بلاست

اما

باور نمیکند دلم


اس ام اس عاشقانه غمگین