اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

دل تنگی

اس ام اس عاشقانه



دل تنگی


هر چه از من دور شوی سایه‌ات بزرگ می‌شود

می‌افتد روی زندگیم

سیاه می‌شود روزگارم

   

دل تنگی


ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را

ولـی بـا ایـن هـمـه

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد


دل تنگی


تن من

مندرس از پرسه زدن هاست

ولی


دل تنگی


هرم لبهایت

رفوگری را بلد است


دل تنگی


یادم  باشد به رسم مردمان مغلوب

تاریخ فتح تو را بنویسم

که دیگر جنگی در نگیرد


دل تنگی


چه اشکالی دارد اگر

بهشت را به جهنمیان بدهند

تو را

به من


دل تنگی


عاشق تر از همه ما موش کوری ست که زیبایی جفت اش را

چشم بسته باور می کند


دل تنگی


اگر قلبم از چوب بود

آن را به آتشکده چشمانت میسپردم


دل تنگی


عطر پیرهنت ، شفایم میدهد

 نگفته بودند یوسف…. خواهر دارد


دل تنگی


غصــه نخــور

 کنــار آمـده ام بـا نبـودنت

 خیلـی که دلـم بگیـرد ، گریـه میکنـم !


دل تنگی


چه شود به چهرهٔ زرد من نظری برای خدا کنی

که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی


دل تنگی