اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عشقولانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عشقولانه


برای محبت هایی که عمیقند

 ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست

   

اس ام اس عشقولانه


رابطه ها زمانی زیبا می شوند

که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد


اس ام اس عشقولانه


اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است

 کدام دسته گل امروز بر مزار من است

تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد

 خود این خلاصه ی غم های روزگار من است


اس ام اس عشقولانه


روزهایی که بی تو می گذرد

 گرچه با یاد توست ثانیه هاش

آرزو باز می کشد فریاد

 در کنار تو می گذشت ای کاش


اس ام اس عشقولانه


خوشبختی من

 پیدا کردن تو از میان اینهمه ضمیر بود


اس ام اس عشقولانه


بیادت هستم حتی اگر قرار باشد

 شبی بی چراغ

در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم


اس ام اس عشقولانه


عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟

  مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟

یکدم به سوال من جوابی بده دوست

 روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم


اس ام اس عشقولانه


ابرها به آسمان تکیه می کنند

 درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر


اس ام اس عشقولانه


ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم

حالا تو تنها ستون این ویرانه ای


اس ام اس عشقولانه


من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت

 دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت


اس ام اس عشقولانه