اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه غمگین

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه غمگین

پارسال با او در زیر باران راه می رفتم

امسال راه رفتن او را با دختر دیگری در زیر باران اشک هایم دیدم

شاید باران پارسال اشک دختری دیگر بود

   

اس ام اس عاشقانه غمگین


پارسال با او در زیر باران راه می رفتم

امسال راه رفتن او را با دختر دیگری در زیر باران اشک هایم دیدم

شاید باران پارسال اشک دختری دیگر بود

 

اس ام اس عاشقانه غمگین


تو را آرزو نخواهم کرد

 هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که

خودت بیایی

 با دل خود، نه با آرزوی من


اس ام اس عاشقانه غمگین


من مست غم عشقم با خنده خمارم کن

 صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن


اس ام اس عاشقانه غمگین


حافظه‌ام همه چیز و همه کـَــس را

فراموش می‌کند

خسته شدم بس که سائیدمش

و تو هر بار  نمایان‌تر شدی


اس ام اس عاشقانه غمگین


نقرین به عشق به عاشقی

 نفرین به بخت و سرنوشت

به اون نگاه که عشقتو

 تو سرنوشت من نوشت

نفرین به من نفرین به تو

 نفرین به عشق من و تو

به ساده بودن منو

 به اون دل سیاه تو


اس ام اس عاشقانه غمگین


دیگر بهار هم سر حالم نمی کند

 چیزی شبیه گریه زلالم نمی کند

آه ای خدا مرا به کبوتر شدن چه کار؟

 وقتی که سنگ هم رحم به بالم نمی کند


اس ام اس عاشقانه غمگین


دید ما کوچه ی تنگیست که چرایش چشم است

چشم ما گوش

عقل ما حرف سر کوچه

سر بازار

 چشم ها را باید شست


اس ام اس عاشقانه غمگین


نه زمین باش و نه خاک، که تو را خوار کنند

 وانگهی ذهن تو را پر ز مردار کنند

آسمان باش که خلقی به نگاهت بخرند

 وز پی دیدن تو، سر به بالا ببرند


اس ام اس عاشقانه غمگین

چقدر سفت شده پدال دوچرخه دونفره دوستی مان!

یا من خسته ام، یا شیب زیاد شده

 شاید هم تو دیگر رکاب نمی زنی


اس ام اس عاشقانه غمگین


پرنده ای که نداند آزادی چیست

 از باز ماندنِ درِ قفسش هم سرما می خورد


اس ام اس عاشقانه غمگین