اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

مسیج عاشقانه و دوری یار

اس ام اس عاشقانه



مسیج عاشقانه و دوری یار

جانا ز دست عشق تو

 یک دم نباشد راحتم

 هر شب خیالت را کشم

 ای ماه تابان در برم

  
 
مسیج عاشقانه و دوری یار


کاش ریسمان محبتمون روزی یکبار پاره بشه

 تا با هر گره زدن فاصلمون کمتر بشه


مسیج عاشقانه و دوری یار


آنگاه که آوار تنهایی روحت را در هم شکست

 گوشه ی قلبت را بنگر

 من آنجا به انتظارت هستم


مسیج عاشقانه و دوری یار


ترسم که تو هم یار وفادار نباشی

 عاشق کش و معشوق نگه دار نباشی

 من از غم تو هر روز دوصد بار بمیرم

 تو از دل من هیچ خبر دار نباشی


مسیج عاشقانه و دوری یار


بی پنجره ای ، غریبه ای  در وهمی

 عشق است اگر از آن نداری سهمی

 فهمیدن عشق عاشقی می خواهد

 یک روز بزرگ می شوی می فهمی


مسیج عاشقانه و دوری یار


وصل تو کجا و من مهجور کجا

 دردانه کجا ، حوصله ی مور کجا

 هرچند ز سوختن ندارم باکی

 پروانه کجا و آتش طور کجا


مسیج عاشقانه و دوری یار


دیگر بهار در سبد روزگار نیست

 دیگر قرار نیست ، نه دیگر قرار نیست

 شادم که زود می گذرد شادیم ، ولی

 غم می خورم که هیچ غمی ماندگار نیست


مسیج عاشقانه و دوری یار


کاش میشد در سایه ی مژگانت

 لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم


مسیج عاشقانه و دوری یار


کاش میشد با تو بودن را نوشت

 تا که زیبا را کشم بر هرچه زشت

 کاش میشد روی این رنگین کمان

 می نوشتم تا ابد با من بمان


مسیج عاشقانه و دوری یار


میدونی چرا غروب همیشه سرخه

 چون هر وقت میبینه چقدر دوست دارم

 حسودیشون میشه


مسیج عاشقانه و دوری یار