اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

جمله عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



جمله عاشقانه


زندگی جیره ی مختصریست

 مثل یک فنجان چای و کنارش عشق است

 مثل یک حبه قند ، زندگی را با عشق نوش جان باید کرد

   

جمله عاشقانه


جهان چیزی شبیه موهای توست

 سیاه و سرکش و پیچیده ، خیال کن چه بی بختم من

 که به نسیمی حتی جهانم آشوب می شود


جمله عاشقانه


مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن

 زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن

 چندیست که احساس می کنم

 عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن


جمله عاشقانه


سرخ شد آیینه از هرم نگاه من و تو

 بهتر از عشق کسی نیست پناه من و تو

 هنر عاشقی امروز پسند همه نیست

 که محبت شده اینگونه گناه من و تو


جمله عاشقانه


نگاه تو سیب است و من نیوتنی بیچاره

 بی خواب از کشف جاذبه


جمله عاشقانه


منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میزارم

 مقصرش دلتنگیه ، من که گناهی ندارم


جمله عاشقانه


کوتاهترین فاصله ها برای گفتن دوستت دارم یه لبخنده

 یه دنیا لبخند برای تو


جمله عاشقانه


تسبیح نیستم اما نفسم را به شماره انداخته است

 شوق دستان تو


جمله عاشقانه


تو با من باش و بگذار عالمی از من جدا گردد

 چو یک دم با تو بنشینم

 دل از هر غم رها گردد


جمله عاشقانه


دردم از دیدار توست

 دل فقط بیمار توست

شادی عشق و امید

 هدیه ی چشمان توست


جمله عاشقانه