اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس زیبا و جدید

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس زیبا و جدید


بی پنجره ای ، غریبه ای  در وهمی

 عشق است اگر از آن نداری سهمی

فهمیدن عشق عاشقی می خواهد

 یک روز بزرگ می شوی می فهمی

  
 
اس ام اس زیبا و جدید


کاش میشد در سایه ی مژگانت

 لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم


اس ام اس زیبا و جدید


نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم

 با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم

لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس

 شب میترسه از خودش وقتی میگم دوست دارم


اس ام اس زیبا و جدید


زندگی ابرهایی است با نام وفا

 میریزد به جویی به نام صفا

میرود به رودی به نام عشق

 میرسد به دریایی به نام وداع


اس ام اس زیبا و جدید


زندگی سه چیزه

گریه که پاک میشه

خنده که محو میشه

و یاد تو

 که فراموش نمیشه .


اس ام اس زیبا و جدید


دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق

هر چه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد

و من تنهاتر از همیشه به خانه بر گشتم


اس ام اس زیبا و جدید


چراغ دل تاریکم از این خانه مرو

 آشنای تو منم بر در بیگانه مرو

شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من

 جانفشان تو منم در بر پروانه مرو

سوختی جان مرا آه مکن  اشک مریز

 از بر عاشق دلداده غریبانه مرو


اس ام اس زیبا و جدید



بیهوده در اضطراب ماندیم همه

 در تاب و تب و عذاب ماندیم همه

این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد

 عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه


اس ام اس زیبا و جدید


جانا ز دست عشق تو

 یک دم نباشد راحتم

هر شب خیالت را کشم

 ای ماه تابان در برم



اس ام اس زیبا و جدید


زندگی تلخ ترین خواب من است

 خسته ام ، خسته از این خواب بلند


اس ام اس زیبا و جدید