اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

جمله های احساسی

اس ام اس عاشقانه



جمله های احساسی


به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن

تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای

  
 
جمله های احساسی


فاصله را بگو به خود نبالد.

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند


جمله های احساسی


یه قطره از اشکمو

تو دریا می ریزم

تا پیدا شدنش دوستت دارم


جمله های احساسی


نبودنت

 حجم بیشتری از قلبم را

 نسبت به بودنت تسخیر کرده


جمله های احساسی


این روزها

دوست دارم تورا داشته باشم

تا اینکه

تورا دوست داشته باشم


جمله های احساسی


در آسمان غزل عاشقانه بال زدم

به شوق دیدنتان پرسه در خیال زدم

کتاب حافظم از دست من کلافه شدست

چقدر آمدنت را چقدر فال زدم


جمله های احساسی


نه هوا ابریست

 نه بارانی می بارد

پس بهانه ی دلم برای این همه سنگینی چیست


جمله های احساسی


در خیال من بمان

 اما خودت برو

آنکه در رویای من است مرا دوست دارد

 نه تو


جمله های احساسی


نداشتمت و نداشتنت را چه سخت تجربه کردم

حال که در کنارمی ترس نداشتنت را تجربه می کنم


جمله های احساسی


دیگر به عقربه های ساعت هم اعتمادی نیست

چه کند می شمارند لحظه های بی تو بودن را


جمله های احساسی