اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه



عشق یعنی با تو خواندن از جنون

 عشق یعنی سوختنها از درون

عشق یعنی سوختن تا ساختن

 عشق یعنی عقل و دین را باختن


   

اس ام اس عاشقانه
 

تو را در مثنوی پیدا نکردم

 حضور دیگری پیدا نکردم

سرودم هر غزل تنها بودی

 برایت ثانوی پیدا نکردم


اس ام اس عاشقانه


قدر یاران قدیمی را بدان ای نازنین

 فرش های کهنه را مردم گران تر می خرند


اس ام اس عاشقانه


نمیدانم چرا بیمارم امشب

 سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته می گفت

 پریشان از فراق یارم امشب


اس ام اس عاشقانه


عشق یعنی شاخه ای گل در سبد

 عشق یعنی دل سپردن تا ابد

عشق یعنی سروهای سربلند

عشق یعنی خارها هم گل کنند


اس ام اس عاشقانه


دست من کوتاه از دیدار توست

 قلب من اما همیشه یاد توست


اس ام اس عاشقانه


هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت

آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم


اس ام اس عاشقانه


سفر مگو که دل از خود سفر نخواهد کرد

 اگر منم که دلم بی تو سر نخواهد کرد

من و تو پنجره های قطار در سفریم

 سفر مرا به تو نزدیکتر نخواهد کرد


اس ام اس عاشقانه


ما را کبوترانه وفادار کرده است

 آزاد کرده است و گرفتار  کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا

از هرچه هست غیر تو بیزار کرده است


اس ام اس عاشقانه


لاله ی داغ دیده را مانم

 اشک از رخ چکیده را مانم

دست تقدیر از تو دورم کرد

 گل از شاخه چیده را مانم


اس ام اس عاشقانه